wtorek, 9 lipca 2013

Gdynia Design Days

Będąc na Open'erze codziennie jeździłyśmy do Centrum, zjeść coś, posiedzieć u kolegi w mieszkaniu itp.
A że Gdynia ma pełno ciekawych wydarzeń, idąc po Madzie, która wygrzewała się na plaży, wstąpiłyśmy na Gdynia Design Days. I mówię już teraz, że muszę tam wrócić. Zakochałam się w książce, niżej będzie jej zdjęcie. Jeśli tylko będziecie w Gdyni odwiedźcie pawilon Gdyni Design Days na prawdę warto :)
P.S przepraszam za jakość zdjęć ale podczas trwania Open'era miałam tylko telefon...
Miłego dnia








Rosyjski drwal z brodą i tatuażami - miłość Masy


oooo ksiązka po lewej MAPY! muszę po nią jechać!







13 komentarzy:

  1. chętnie bym odwiedziła Gdynie, a te targi są świetne :) tyle cudnych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam zapraszam c: juz niedlugo bede miala mieszkanie w gdyni to nawet bedziesz miala gdzie spac

      Usuń
  2. mieszkam tam a nawet na nich nie byłam :O

    OdpowiedzUsuń
  3. A właśnie nie wiem czy ta Zła Buka nadal tak stoi? Bo muszę kupić mapę Crumpled City Maps!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że tak dzisiaj jadę sprawdzić i powiem co i jak :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie słyszałam o tym wcześniej, ale jak już na dobre będę mieszkała w Gdyni to na pewno się zainteresuję. W końcu wybrałam nowe mieszkanie z oferty https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdynia.html i to dzięki temu mieszkaniu wiem, że będzie mi się żyło znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie dla mnie takie sprawy są dość ważne, ale chcę jeszcze powiedzieć, że sam szukałem dobrych materiałów do wykończenia wnętrz. Jak się okazało to w sklepie https://artcorestudio.pl/ zawsze mają to czego de facto nam potrzeba.

    OdpowiedzUsuń