czwartek, 4 września 2014

Aga w kuchni #8 ciasto śliwkowe


kupiłam sobie śliczne węgierki do dżemu i kompotu a Monia mi ciągle pisała, że robi ekstra ciasto śliwkowe...nie mogłam być gorsza, więc musiałam spróbować. Podobno było dobre :)

Potrzebujesz:
1 kostkę kasi 250g
3/4 szklanki cukru
1 łyżeczkę cukru waniliowego
5 jajek
2 i 1/2 szklanki mąki
1 łyżka mąki ziemniaczanej
2 łyżeczki proszku do pieczenia
przekrojone śliwki wedle uznania


Przygotowanie:
Kostkę kasi utrzeć z cukrem, dodawać jajka i ucierać do uzyskania jednolitej masy. Dodać mąkę wymieszaną z mąką ziemniaczaną i proszkiem do pieczenia. Wymieszać wszystkie składniki. Wylać ciasto na blachę u mnie blacha prostokątna. Ułożyć pokrojone śliwki. Włożyć do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na +/- 23minuty.


Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz