poniedziałek, 27 maja 2013

Dejw&Mateusz c:






W czwartek ze znajomymi i rodziną obchodziliśmy pierwsze urodziny pub'u & kręgielni Pod Orłem c:
ja się bawiłam przednio. Zwłaszcza że mogłam posłuchać jak gra Mateusz i Dawid c:
A teraz z rzeczy przyziemnych... zdałam angielski ustny na 93% więc jest dobrze.
spędziłam piątek ze znajomymi z klasy dzięki którym liceum było piękne
Dzień Matki świętowałam z moją najukochańszą stworzycielką i siostrą w kinie
"Oszukane" to niestety nie był najlepszy wybór ta ten rodzaj święta-film zbyt ciężki
sprzątam pokój mam na sprzedaż książki chce ktoś?
miesiąc odpoczynku od szkolnych spraw potem WYNIKI.



dobranoc : *

2 komentarze:

  1. Gratuluję angielskiego! :D
    E tam, wyniki, będą, to będą ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale fajniej by było gdyby wyniki jakies w miare dobre były :P

      Usuń